اخبار دبیاخبار دبی فارسی

دو کودک در اثر آتش سوزی در خانه خود در فجیره جان باختند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، دو کودک شهروند که یکی از آنها یک دختر 8 ساله و یک پسر 7 ساله بود بر اثر آتش سوزی در خانه خانواده در منطقه الطاویین در امارات فجیره جان باختند. بلافاصله پس از دریافت این گزارش، تیم‌های تخصصی نیروی انتظامی و پدافند غیرنظامی به محل آتش‌سوزی شتافتند و آن را تحت کنترل درآوردند و تیم‌ها توانستند یک کودک 5 ساله را که به شدت آتش گرفته بود نجات دهند.

گزارشی در ساعت دو بامداد امروز به اتاق عملیات پدافند غیرنظامی مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در منزل مذکور، بلافاصله پس از ورود گشت ها و خودروهای پدافند غیرنظامی از مرکز التواین در حوالی محل اعلام شد تیم ها با ایمن سازی منزل، مداوای مجروحان و انتقال آنها به بیمارستان فجیره به مقابله با آتش سوزی پرداختند و تحقیقات برای مشخص شدن شرایط آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

سرلشکر محمد احمد بن غانم آل کعبی، فرمانده کل پلیس فجیره، درگذشت این دو کودک را تسلیت گفت و برای خانواده های مجروح شفای عاجل آرزو کرد و از خداوند برای خانواده های آنان صبر و شکیبایی خواستار شد.

سرتیپ علی عبید التونیجی، رئیس اداره دفاع مدنی فجیره نیز به نوبه خود از عموم مردم شریف خواست تا به دستورالعمل ها و الزامات پیشگیری، ایمنی و حفاظت مدنی پایبند باشند و به دستورالعمل های ارائه شده توسط ذینفعان پایبند باشند. مسئولان با شروع فصل تابستان، خواهان حفظ و نگهداری خطوط برق و اطمینان از توان آنها و ایمنی الحاقیه ها به ویژه با خطرات افزایش بار الکتریکی ناشی از دستگاه های تهویه مطبوع و برودتی هستند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا